perjantai 15. helmikuuta 2013

.Hyvää viikonloppua.


Kuva 

Mukavaa viikonloppua kaikille blogiystäville siellä ruudun toisella puolella. Teitä olisi joskus kiva nähdä ihan oikeastikin, mutta juuri nyt on sellainen olo että omasta kotoa ei jaksa lähteä mihinkään. Meille saa kyllä tulla. Kyläkutsu on voimassa niin kauan kuin tämä postaus pysyy sfääreissä.

Meille muutti uusi perheenjäsen tänään. Tuosta lähikirppikseltä lähti kyytiin tämännäköinen tuoli viininpunaisen/ruskean sävyisenä. (tämä ei siis ole meidän)


Tämä kuva on Villa Amaraadan sivuilta. Kaupasta löytyy vaikka mitä, aivan mahtava löytö. Löytyy myös blogi, kannattaa tutustua. Minulle uusi tyylisuuntatuttavuus - Howart - hakusana tuotti aivan uuden maailman, ja olen täysin myyty. Olen lukenut tyylisuunnat joskus opiskeluaikoinani läpi ja luulin niistä jotakin tietäväni, mutta en näköjään kuitenkaan. Makukin muuttuu, niin se vaan on.  10 vuotta sitten en olisi katsonut tähän päinkään, nyt tämän tyylisuuntauksen pehmeys ja sulavuus iskee todella kovaa.

Tulossa taas kierrätysaiheinen arvonta. Tein säilyttimen Jenni Ropen tekemistä katujulisteista. Tulossa siis on jotakin kivaa teille, 101 on hurjasti. Olen tosi onnellinen että teitä on niin monta.
SHARE:

2 kommenttia

  1. olisko tää seuraava blogikeinutuoli? :) Mööpelin Elli oli tälläisen taannoin saanut mieheltään ja uusimmassa koti- ja keittiölehdessä oli pyydetty ikä- ja arvotietoa tälläisestä. Livenä en oo itse koskaan tälläiseen vielä törmännyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hiivatti. Nyt en pusu mun housuissa <3. Mä olen ihan hullun lovena tuohon mööbeliin, enkä ole saanut istua siinä vielä ollenkaan, kun kaikki muut omi sen heti :D En minäkään ollut törmännyt, mutta tästä en luovu. Itse maksoin omastani hampaat irvessä 80 euroa. Tuolla Villa Amaadassa kyseisestä tuolista pyydetään melkein 700 eurulaista.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig