lauantai 7. helmikuuta 2015

.Kun mitään ei tapahdu.




Tämä odottelu ei sovi minun luonteelleni lainkaan. Tällä viikolla ei raksahommien eteen ole tapahtunut yhtään mitään.  Asunnosta on toinen näyttö huomenna, olen toiveikas. Olen kehittänyt pahan fiksaation tähän pohjaratkaisuun. Pienillä muutoksilla tässä olisi juuri se mitä halutaan. Emme ole saaneet aikaiseksi sopia tapaamista talotoimittajan kanssa. Kaipaisin neuvoja, miten kilpailuttaa tämä pohjaratkaisu?

Kuvat tontilta ja pinterest.
SHARE:

6 kommenttia

  1. Pidetään peukut pystyssä. Toimiva pohjaratkaisu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna, minunkin mielestäni tämä pohja on hyvä.

      Poista
  2. Hyvältä näyttää tuo pohja. Tsemppiä näyttöön!

    VastaaPoista
  3. Täälläkin ollaan peukut pystyssä. Hermoja kysyvää hommaa varmasti.

    Toimivan oloinen on tuo pohja ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos Laura. Mä olen maailman huonoin odottaja. Kaikki mulle heti tänne ja vähän äkkiä on toinen luonteeni.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig