keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

.Andy Warhol posters.




Kikkailin aikani kuluksi taas blogin parissa. Yksi ystävällinen taho löysi blogistani bugin ja olen nyt ahkerasti siivoillut sivua, sen takia ulkoasu muuttuu. Blogin tekeminen mieleisen näköiseksi ei näillä koodaajan taidoillani ole kovin helppoa puuhaa. Olen vääntänyt tunteja ja tunteja näiden sivujen kanssa ja aina joku kohta menee pieleen. Mutta ihan itte olen tehnyt nämä sivut, bloggerin avuin. Ja muutaman tosi kivan bloggaajan avuin, heidän vinkeillään.

Odottelen Kotivinkkiä täällä kotona, flunssassa. Katupöly ja siitepölyt vaivaavat vuosi vuodelta enemmän. Olen kipeänä aika kamala ihminen, onneksi nyt olen yksin kotona. Ehkäpä myöhemmin tänään vielä kotijuttua meidän kodista, stay tuned.

Andy Warholin quotet iskevät vielä parin vuoden löytämisen jälkeenkin. Niistä löytää ammennettavaa erilaisiin elämäntilanteisiin.
SHARE:

2 kommenttia

  1. Kotivinkki tuli kivasti lomapäivän ratoksi ja sieltä tänne kylään poikkesin. Mukava juttu teidän kodista! Turhan tavaran karsiminen, erittäin ajankohtaista...mutta aurinko paistaa, kannattaa ulkoilla. Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ulkoilisin mielelläni, mutta tuntuu nololta lähteä ihmisten ilmoille kun tarvitsee hengityksen suojaimen katupölyä estämään. Olen ihan tukossa, ulkoilkaa te muut.

      Poista

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig