perjantai 2. elokuuta 2013

.Asut seuraavalle vuodelle.









Lopulta aika pienellä vaatemäärällä tulee toimeen. Totesin vaan, että tarvitsenko todella ne kaikki 20 t-paitaa ja 10 housut jotka juuri viskasin vaatekaapista menemään. Koskapa niitä päivän asuja ei minun päälläni tulla täällä koskaan näkemään niin tässä suuntaa siitä miltä haluaisin näyttää. Olen karsinut vaatekaappia erittäin rankalla kädellä. Nämä emmas designblogg pinterest sivuilta kopsitut kuvat antakoot suuntaa. Haluaisin karsia kaikki rauhattomat kuosit ja romanttiset hörselöt pois pois pois. Työssäni käytän kamalia kolttuja, joissa ei todellakaan voi toteuttaa itseään. Siksi koetan vapaa-aikana pukea päälleni muuta kuin verkkahousua ja virttynyttä paitaa.

Hyvää viikonloppua kaikille.

SHARE:

4 kommenttia

  1. mä heitin eilen kans ison läjän pois. mennääks kahveelle joku päivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla alkaa loma kun koulut alkaa, silloin vois nähdä vaikka kaupungilla? Laita meiliä weetis@gmail.com

      Poista
  2. laitan joo meiliä, mulla taas alkaa duunit.

    VastaaPoista
  3. Mutta oli se punainen mekko vaan hiano sun päällä :)

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig