lauantai 9. kesäkuuta 2018

.Paikka unelmille.


Semmoinen on tämä blogi. Tällä kertaa kuviksi valikoitui fiilispohjalta Lantliv lehden sivuilta minua inspiroivia kuvia. Lehti on laadukas ja jotenkin kesällä erityisen ihana. Minä olen vähentänyt sisustuslehtien ostamista rankalla kädellä vuosien varrella. Lehtien verkkosivut toimivat hyvänä kanavana täyttää tätä tarvetta.


Yleensä selaan lehden läpi ennen ostopäätöksen tekemistä. Lehdessä täytyy olla vähintään kaksi niin hyvää juttua, että päätän sen ostaa. Ja yleensä ne jutut kertovat jonkun tutun kodista, tai ovat muuten vain inspiroivia.


 Jokaisen meidän kodilla on tarina kerrottavana. Rakastan ihmisten tarinoita ja niiden kuuntelemista.


Olen ajatellut elämän niin, ettei siinä ole koskaan valmis. Haluan tehdä työni niin hyvin kuin pystyn, mutta en kuitenkaan halua jämähtää samaan muottiin vuosiksi kehittymättä yhtään mihinkään.

Oikeastaan en halua muuta kuin vain olla onnellinen. Sitä olen pitäessäni tätä blogia.

All pics // Lantliv
SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig