lauantai 7. heinäkuuta 2018

.Minulla on ihan oikea blogityö.


Olen sivunnut aihetta jo aiemminkin täällä, mutta nyt voin ilokseni kertoa, että bloggaan tästäedes myös Etuoven blogiin "Viikon valinnat" otsikon alle. Viikon valintoja tuottaa pääasiassa Juulia Vuori. Saan olla apukätenä ja olen saanut paljon hyviä neuvoja Juulialta. Hyvä tuki on alkuvaiheessa tosi tärkeää. 


 Tekemiäni juttuja on ilmestynyt tähän mennessä kolme. Ensimmäisessä niistä olen vieraskynän ominaisuudessa. Juhannusviikkolla kirjoittelin siirtolapuutarhamökeistä. Ne kiehtovat itseäni ja sain nyt samalla selata koko Suomen myynnissä olevaa siirtolapuutarhamökkitarjontaa tällä hetkellä. Myytävää oli yllättävän vähän, mutta joukosta valikoitui muutama helmi, jotka pääsivät juttuun mukaan.

Tästä innostuneena kävimme viime viikonloppuna Nekalan siirtolapuutarhassa avoimien puutarhojen päivänä tutustumassa alueeseen, pihoihin ja mökkeihin. Muutenhan noille alueille ei oikein saa mennä kuljeskelemaan ilman asiallista asiaa. Korjatkaa jos tieto on väärä.


Toinen juttuni käsitteli omakotitaloja upeilla maisemilla.  Ja voi vitsit miten hienoja kohteita löytyi.


Olen tosi iloinen, että sain tämän mahdollisuuden olla tekemässä sisältöä Etuoven blogiini viikon valintoihin. Mietin pitkään uskallanko edes kysyä tätä työtä. Kysyin, sain sen ja olen tosi onnellinen että uskalsin. Kiitos Marjaana luottamuksesta.
 
Hups, mitä tuossa esittelytekstissä oikein lukee. Tulee pieni paine puskea tämä omakoti loppuun. Ja kyllähän me pusketaan.

Tässä postauksessa en mainitse kuvien lähteitä, ne löytyvät kaikki Etuoven blogipostauksista. 

Etuoven jutut pääset lukemaan täältä ja täältä.
SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina.

© Reelinki. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig